Для батьків


 Рекомендації батькам підлітків, які нічого не хочуть

Рекомендації щодо запуску мовлення у дітей

Поради батькам підлітків

Ліворука дитина: що треба знати?

Мудра історія про те, чому не можна жертвувати собою

Чому сучасні діти не хочуть вчитися, не вміють чекати і насилу переносять нудьгу







5 речей, які не можна пробачати навіть своїм дітям


Про що нам говорить дитяча агресія: алгоритм дій для батьків

5+1 лайфхак "Як зміцнювати стосунки з дітьми завдяки розмовам": корисні матеріали для батьків і освітян

 Українські різдвяні мультфільми, які варто подивитися усією родиною 

АНКЕТА 

Анкета для батьків 


Шановні батьки! Наш заклад освіти проводить дослідження, щоб оцінити якість освітніх і

управлінських процесів та напрацювати рекомендації щодо вдосконалення своєї діяльності.

Ваша участь у цьому дослідженні є дуже важливою, бо Ви знаєте свою дитину і те, наскільки їй

добре у школі. Анкета анонімна, а результати опитування будуть використані лише в

узагальненому вигляді. Відповідаючи на кожне запитання, обирайте один варіант відповіді (якщо

у формулюванні не вказано інше). Будемо щиро вдячні за відповіді на всі запитання анкети.

Дякуємо за участь! Заклад освіти_______________________________________

Дата анкетування ____________________________________

У якому класі навчається Ваша дитина (без літери, лише паралель) ______________________

1. У якому настрої Ваша дитина зазвичай іде до школи:

o піднесеному, з радістю

o здебільшого охоче

o не проявляє особливих емоцій

o здебільшого неохоче

o пригніченому

o відмовляється йти до школи

o складно сказати

o З чим Ви пов’язуєте небажання Вашої дитини йти до школи?

o упереджене ставлення з боку вчителя (вчителів);

o взаємини з однокласниками;

o взаємини з іншими учнями школи;

o упереджене ставлення з боку з адміністрації школи;

o інше (вкажіть, що саме) ______________________________________________________

2. У Вашої дитини виникали проблеми з адаптацією у закладі освіти?

o так

o переважно так

o іноді

o ні, ніколи

3. Вам завжди вдається поспілкуватися з керівництвом закладу освіти і досягти

взаєморозуміння?

o так

o переважно так

o іноді

o ні, ніколи

4. Учителі справедливо оцінюють навчальні досягнення Вашої дитини?

o так, завжди

o переважно так

o іноді

o ні, ніколи

5. Ви отримуєте інформацію про критерії, правила і процедури оцінювання навчальних

досягнень учнів?

o так, завжди

o переважно

o іноді ні,

o ніколи

6. Педагоги закладу освіти забезпечують зворотний зв’язок із Вами?

o так, завжди


o переважно так

o іноді

o ні, ніколи

7. Ви задоволені загалом організацією освітнього процесу в школі?

o так, задоволений/задоволена;

o переважно задоволений/задоволена;

o переважно незадоволений/незадоволена;

o незадоволений/незадоволена;

o якщо незадоволені, вкажіть, чим саме

_________________________________________________________________________________

8. На чию допомогу Ви найчастіше розраховуєте в школі у розв’язанні проблемних ситуацій з

дитиною? (можна обрати кілька варіантів відповідей)

o директора

o заступника директора

o класного керівника

o шкільного психолога

o соціального педагога

o педагогів

o інших батьків

o органів управління освітою

9. Як Ви оціните освітнє середовище за 4-бальною шкалою (1 — дуже погано … 4 — відмінно)?

Облаштування території 1 2 3 4

Дизайн приміщень (вестибюлі, рекреації, актова зала) 1 2 3 4

Чистота й облаштування навчальних кабінетів 1 2 3 4

Чистота й облаштування туалетних кімнат 1 2 3 4

Чистота й облаштування їдальні 1 2 3 4

Чистота й облаштування спортивної зали 1 2 3 4

Температурний режим у закладі освіти 1 2 3 4

10. Ваша дитина харчується у закладі освіти?

o так, завжди

o переважно так

o іноді ні,

o ніколи

11. Якщо Ваша дитина харчується у школі, то наскільки Ви задоволені харчуванням?

o повністю задоволений/задоволена;

o переважно задоволений/задоволена;

o переважно незадоволений/незадоволена;

o повністю незадоволений/незадоволена.

12. Якщо Ви звертались із приводу випадків булінгу, якою була реакція закладу?

o проблема вирішувалась конструктивно і подібних випадків більше не траплялося;

o проблема вирішувалась конструктивно;

o реакція на звернення була формальною;

o звернення не розглянуто;

o я не звертався/зверталася;

o інше (вкажіть, будь ласка, що саме)

_________________________________________________

13. Якщо Ви незадоволені організацією харчування у школі, то вкажіть, що саме є причиною

(можна обрати кілька варіантів відповідей):

o асортимент буфету;

o режим харчування (короткотривалі перерви, що не дають можливості для прийому їжі);


o інше (вкажіть, будь ласка, що саме)

_________________________________________________

14. Чи проводиться у закладі освіти робота з батьками щодо:

Твердження Постійно Часто Іноді Ніколи

Попередження та зниження рівня дискримінації

Попередження та зниження рівня насилля

Безпечного використання мережі Інтернет

Попередження кібербулінгу

15. Чи ознайомлені Ви з правилами поведінки, прийнятими у закладі, та чи дотримуєтеся їх?

o ознайомлений/на і приймаю;

o ознайомлений/на, але не приймаю;

o мене не влаштовують правила поведінки через порушення прав дітей;

o нічого не знаю про правила поведінки.

16. Ви отримуєте інформацію про діяльність закладу освіти (можна обрати кілька варіантів

відповідей):

o під час батьківських зборів;

o від класного керівника;

o зі спільнот в соціальних мережах;

o з сайту;

o з інтерактивної платформи;

o важко отримати інформацію.

17. Чи порушуються Ваші права учасника освітнього процесу?

o практично не порушуються;

o інколи порушуються, але це вирішується;

o інколи порушуються і це не вирішується;

o систематично порушуються.

18. Школа враховує думку батьків під час ухвалення важливих управлінських рішень?

o так, завжди

o частково враховує

o переважно не враховує

o не враховує

19 .Чи вчасно розглядалися Ваші звернення до керівництва та вживалися відповідні заходи

реагування на них?

o так, звернення розглядалися вчасно, заходами реагування цілком задоволений/а;

o так, звернення розглядалися вчасно, заходами реагування переважно задоволений/а;

o так, звернення розглядалися вчасно, заходами реагування незадоволений/а;

o ні, звернення не розглядалися вчасно, заходи реагування не вживалися;

o я не звертався/не зверталася до керівництва зі зверненням.

20. Якого запитання або запитань не вистачає у цій анкеті? Поставте, будь ласка, собі це

запитання __________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________

і надайте на нього відповідь _________________________________________________________

___________________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________

ДЯКУЄМО ЗА ВІДПОВІДІ!

Комментариев нет:

Отправить комментарий

  Страх майбутнього та способи його подоланн я

Основне